JAK SKUTECZNIE ZWALCZYĆ NADMIAR TKANKI TŁUSZCZOWEJ?

W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest nadążyć za ciągle zmieniającymi się trendami. Zanim skosztujemy jednej mody, okazuje się, że panuje zupełnie inna. Przesyt, ciągłe dążenie do ideału i chęć robienia wszystkiego, to z pewnością domena pokolenia XXI wieku.

Jednym z obecnie panujących zwyczajów jest moda na zdrowy tryb życia. Osobiście uważam, że jak na bardzo pogubione społeczeństwo, to udało nam się wznieść na wyżyny najkorzystniejszy dla nas trend. Cały czas słyszymy informację, o tym że nadwaga, to problem współczesnych czasów. Dlatego kto by się spodziewał, że przejdziemy ze skrajności w skrajność i zapanuje wszechobecna chęć poprawienia własnej sylwetki i własnego wizerunku. Powiem szczerze, że w tak pozytywny sposób może bieg zmieniać każda historia. Radość radością, ale skupmy się na tym co najważniejsze. Na co zwrócić szczególnie uwagę przy spalaniu tkanki tłuszczowej i jakie produkty pomogą nam zwalczyć zbędne kilogramy? Czy tabletki na odchudzanie są skuteczne?

Głównym i najważniejszym czynnikiem wspierającym naszą przemianę jest dobrze ułożona i zbilansowana dieta. Czasami bez wsparcia profesjonalisty, tutaj dietetyka, nie jesteśmy wstanie sami prawidłowo ustalić  jadłospisu. W dużej mierze spowodowane jest to tym, że nie posiadamy wystarczającej wiedzy na temat żywienia i czasami to, co wydaje nam się zdrowe, może przynieść zupełnie odwrotny efekt niż oczekiwany.  Oprócz zbilansowanej diety, warto sięgnąć po różne suplementy, które przyspieszą cały proces utraty wagi. Tutaj sprawa też nie jest prosta dla początkujących. Rynek oferuje wiele produktów, lecz warto wiedzieć po które należy sięgać i które są bezpieczne dla naszego zdrowia.

BIAŁKA

To główny składnik budulcowy naszego organizmu, który stanowi aż 20 % masy ciała człowieka. Dzięki nim jesteśmy w stanie prawidłowo funkcjonować. Dlatego ilość białka w codziennej diecie powinna wynosić 15-20% wartości energetycznej dorosłego człowieka. Zdecydowanie powinno być to białko pełnowartościowe, które zawiera 8 niezbędnych aminokwasów. 40-60% tego składnika powinny dostarczać produkty zwierzęce takie jak mięso, wędliny, drób, ryby, mleko, sery, jaja. Pozostała część to białka roślinne z produktów zbożowych, warzyw i owoców.

TŁUSZCZE

O ile tłuszcze nie kojarzą się nam dobrze, zwłaszcza przy procesie jego spalania, to mimo wszystko są głównym źródłem energii, Trzeba tylko wiedzieć, które tłuszcze są dla nas zdrowe i w jakich produktach ich szukać.

Tłuszcze powinny stanowić ok. 30 % spożywanych kalorii w naszej diecie. Warto pamiętać, że najkorzystniejszymi dla naszego organizmu są tłuszcze nienasycone, które możemy znaleźć w oliwie, oleju rzepakowym, orzechach, migdałach, rybach, pestkach dyni i słonecznika.

WĘGLOWODANY

Inaczej nazywane również cukrami. Z tym składnikiem sytuacja wygląda bardzo podobnie jak z tłuszczami. Wydaje nam się, że węglowodany są największym naszym wrogiem i bardzo dużo osób postanawia wyeliminować w zupełności cukry ze swojej diety. A jest to poważny błąd. Musimy przede wszystkim wiedzieć w jakich ilościach je dostarczać. Węglowodany powinny dostarczać w codziennym pożywieniu 50-60% wartości energetycznej dziennej racji pokarmowej. Tak zwane „dobre węglowodany” znajdziemy przede wszystkim w brązowym ryżu, naturalnej owsiance, w owocach i warzywach oraz orzechach.

Trzy powyższe składniki odżywcze są podstawowym kryterium do ułożenia zbilansowanej diety. Lecz oprócz białek, tłuszczy i cukrów należy zwrócić uwagę również na witaminy czy składniki mineralne. W tym zakresie mogą pomóc nam dodatkowe suplementy na odchudzanie. Przeszukując internet można trafić na całą masę produktów wspomagających. Ale które są wstanie naprawdę nam pomóc?

African Mango

Suplement wspomagający odchudzanie, który zawiera ekstrakty z pestek african mango w postaci kapsułek. Przyspiesza on przede wszystkim naszą przemianę materii, aktywnie spala tkankę tłuszczową oraz oczyszcza nasz organizm z zalegających toksyn. Dodatkową korzyścią przy zażywaniu african mango jest to, że poprawia się nasze samopoczucie, dodaje nam energii i witalności.

Garcinia SLM

Produkt w postaci tabletek. Tak jak poprzedni preparat przyspiesza proces odchudzania. Jest to idealny środek dla osób, które mają problem z uzależnieniem od jedzenia, ze względu na to, że Gracinia SLM zmniejsza apetyt, ale jednocześnie wzmacnia naszą odporność. Preparat reguluje również poziom cholesterolu, lipoprotein, trójglicerydów i leptyny we krwi.

Triapidix300

Środek przeznaczony dla osób cierpiących z nadwagą. Suplement stworzony w postaci kapsułek. Różnica między Triapidix300, a wcześniej wspomnianymi produktami jest taka, że Triapidix300 działa na dwóch płaszczyznach. Pobudza spalanie tłuszczu, który został nagromadzony w komórkach, wykorzystując go do pozyskiwania energii, co z kolei przekłada się na mniejsze zapotrzebowania kalorycznego przez nasz organizm. Przyspiesza dzięki temu metabolizm, a składniki bogate w błonnik zmniejszają apetyt.

Oczywiście są to tylko przykładowe suplementy na odchudzanie. Aby móc sprawdzić  znacznie większą ilość produktów, porównać ich skład oraz opinie użytkowników polecam skorzystać z porównywarki produktów BioTrendy.pl.

Trzeba pamiętać, że każdy proces trwa i wymaga od nas dużej dawki zaangażowania i pokory. Nic nie przychodzi od razu. Warto zwrócić uwagę na to, że oprócz zbilansowanej diety, można skorzystać z produktów, które przyspieszą cały proces spalania tkanki tłuszczowej. Dieta to podstawa. Dlatego pamiętajmy o zbilansowanym jadłospisie, uzupełnionym w odpowiednie suplementy.

 

artykuł sponsorowany

Opublikowano w

  1. O dwóch ostatnich suplementach nie słyszałam, ale zakupiłam tabletki na 3 miesiące Garcinia, zobaczymy 🙂
    Siostra polecała mi apetiblock, ale niestety smak mi tak posmakował, że tabletki przeznaczone na miesiąć, wyssałam w 2 tygodnie i mimo że przez 1 tydzień regularnie i prawidłowo stosowałam, to dalej odczuwałam potrzebę ciągłego nadmiernego jedzenia :/ Chyba niestety psychika musi się zmienić najpierw i myślenie o tym, ale jak widzi się zaskakująco świetne efekty na zdjęciach po takim czymś, to aż chce się spróbować.

    Odpowiedz

  2. Prosty sposób wystarczy chcieć coś zmienić tylko wtedy pozostaje zacząć ćwiczyć i zmieniać nawyki żywieniowe na właściwe i po sprawie. Mojej dziewczynie to powiedziałem to się obraziła na mnie za małą sugestię…

    Odpowiedz

    1. Masz rację wystarczy chcieć a można góry przenosić. Choć wiesz zdarzają się osobniki, które tylko mierzą siły na zamiary ale takich się pomija 😀

      Odpowiedz

  3. witam, nigdy nie jestem zwolenniczką diet, bo nigdy nie mogę wytrwać w nich. Dlatego, stawiam na ćwiczenia. Ostatnio spróbowałam skorzystać z treningu indywidualnego i jestem zachwycona. Idealnego trenera dla mnie znalazłam na http://aktywnytrener.pl. Wie jak zmotywować i zachęcić. do tego czasem da tego przysłowiowego kopa w dupę!

    Odpowiedz

  4. Hej 🙂 śledzę Twój blog już od jakiegoś czasu i staram się stosować do porad i zaleceń chociaż wiadomo że grzeszki się zdarzają 😉 bardzo dużo informacji dotyczących odchudzania jest na forum http://www.sfd.pl/Od%C5%BCywianie_i_Odchudzanie-f10.html i to jest o tyle fajne, że wypowiadają się faktycznie ludzie, którzy mówia na swoich przykładach jak Ty a nie tylko bez sensu teoretyzują. Motywacja motywacja motywacja! ps. samo czytanie też oponki nie zrzuci 😛

    Odpowiedz

  5. Dieta to moim zdaniem 70% sukcesu. Same ćwiczenia nie pomogą tak samo jak same suplementy.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *